13 Julai 2011

myvi 2011..lagi best?

Perodua Myvi Baru | Myvi 2011

Assalamualaikum dan salam 1Dunia, 1Malaysia dah tahu Myvi keluaran Perodua adalah kereta paling laris di Malaysia sebab kerap sangat terserempak kereta Myvi ini di mana-mana sahaja. Pernah sekali ketika aku memandu dengan kelajuan 160 km/jam di lebuhraya Utara Selatan tetiba dari jauh aku nampak sebuah kereta kontot warna orange bergerak laju. Aku tak nak lah tunjuk lebih jadi aku pun beri laluan peeh rupanya kereta Myvi punyalah laju yang drive budak perempuan pulak tu. Itu bukan kali pertama aku terserempak dengan kereta Myvi yang dipandu laju mungkin rekabentuk Myvi yang agak stabil tu yang mereka berani pecut...











 

 Tak lama lagi dengar citer plak..ader keluaran 1.5 (sporty punyer) nah tgk yang ni plakpasti cair..nampak lagi GARANG..

 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan